2017. június 26., hétfő

Visszatérés

Sziasztok!

Ahogy a címből is kiderül szeretném újra "beindítani" a blogot a huzamosabb idejű szünet után. Köszönöm a kommenteket és az érdeklődéseket - igen figyelemmel kísértem a blogot, még ha nem is került ki új rész, vagy novella -,  igyekeztem mindenre válaszolni és nagyon örültem, hogy továbbra is vannak érdeklődők a blog iránt.
A blog jövőjét illetve a történeteket illetően sok ötletem van, amit most röviden összegeznék is:

* A megvalósult álom című történet még a kezdet kezdetéről való, emiatt nagyon fontos számomra, de mivel elég sokszor volt már kisebb-nagyobb kihagyás a blogon így szeretném kissé felfrissíteni azt a történetet. Ha ez megtörtént jelezni fogom.

** Az életem az ikrek húgakéntről többen kérdeztetek az utóbbi időben. Természetesen ezt is folytatni fogom némi frissítés után.

*** Az összetörve történet idővel folytatódni fog, de nem hiszem, hogy érdemes lenne egyszerre több történetet is vinni, mert abból csak katyvasz lesz.

**** Novellák is érkeznek majd a korábbi szavazás alapján.

***** Egypercesek, rövid kis szösszenetek.

Hamarosan jelentkezem a frissekkel!

6 megjegyzés:

  1. De jó, már nagyon várom az új bejegyzéseket!!

    VálaszTörlés
  2. Hamarosan érkeznek. Köszi a kommentet! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezaz már nagyon várom a következő történetet!

    VálaszTörlés
  4. Ennek nagyon örülök, hamarosan érkezik. Köszönöm a kommentet! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia a Fanny vagyok azt szeretném kérdezni hogy mikor lesz az Életem az ikrek húga kéntnek folytatása??
    (Azért így írok mert nincs fiokom!)

    VálaszTörlés
  6. Szia. Konkrét időpontot nem tudok mondani sajnos. Nagyon szeretnék már írni, de sajnos tényleg nincs túl sok időm erre mostanság. Folytatni fogom, hiszen közel sincs még vége, de hogy mikor nem tudom. :)

    VálaszTörlés